مصاحبه آرشیو خبر ها
آلگری : اگر میلان را دست کم بگیریم شکست خواهیم خورد و استخوان هایمان خواهد شکست؛  برناردسکی بسیار عالی کار کرد

آلگری : اگر میلان را دست کم بگیریم شکست خواهیم خورد و استخوان هایمان خواهد شکست؛ برناردسکی بسیار عالی کار کرد

ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس پس از پیروزی قاطع برابر اسپال در هفته دهم سری آ در مصاحبه مطبوعاتی بعد از بازی شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

 

آلگری در گفت و گو با پریمیوم اسپورت چنین گفت:

 

ما تا زمانی که دو گل از حریف پیش افتادیم بسیار خوب بودیم. ما هنوز باید بیشتر هماهنگ شویم و به تعادل بیشتری برسیم.

 

سرمربی یوونتوس پیامی روشنی داد:

 

پیروزی 4 بر 1 برابر اسپال من را برای بازی با میلان نگران کرده است. ما نباید روسونری را دست کم بگیریم اگر ما بخواهیم مانند امشب اشتباهاتی را داشته باشیم و حریف را دست کم بگیریم شکست خواهیم خورد و استخوان هایمان خواهد شکست. ما تازه از اودینه برگشته ایم و هنوز کاملا ریکاوری نشده بودیم با این وجود ما تا زمانی که دو گل به حریف زدیم بسیار عالی کار کردیم اما پس از آن بجای آنکه به روند خوبمان ادامه دهیم حریف را دست کم گرفتیم دچار اشتباهات فنی زیادی شدیم. ما باید بسیار بهتر باشیم اما من مطمئن هستم روز شنبه در سن سیرو ما یک بازی عالی انجام خواهیم داد.

 

آلگری در ادامه گفت:

 

ما هنوز در حال پیشرفت هستیم، این خیلی خوب است که بازی کنید و به گل برسید اما ما هنوز این را نفهمیده ایم که باید توجه خود را بیشتر کنیم و متمرکز تر باشیم. ما خوب بودیم دچار مشکلاتی شدیم اما در نهایت با پیروزی از بازی خارج شدیم. اگر ما می خواهیم به موفقیت برسیم و برای قهرمانی بجنگیم باید به تعادل بیشتری برسیم و نه اینکه صرفاً هجومی بازی کنیم، تنها هجومی بازی کردن برای موفقیت کافی نیست. پسرها باید این موضوع را درک کنند درغیر اینصورت ما در حال بازی ممکن است تمرکز خود را از دست داده و عصبی شویم. یک حساب کاربری آگاهی از قوی بودن است، یک حساب کاربری فرضی است و و ما مجبور نیستیم امیدوار باشیم اولین و آخرین بار که من کتم را درمیارم و فریاد میزنم.

 

نکات و بازیکنان کلیدی:

 

برناردسکی بسیار خوب کار کرد همینطور بنتانکور، اگرچه بنتانکور باید دربازی آرامش بیشتری داشته باشد. ما به ناپولی، اینتر و تمام تیم هایی که برای اسکودتو می جنگند احترام می گذاریم، در روز آخر مشخص خواهد شد چه تیمی قهرمان می شود. ما در سه بازی از پنج بازی گذشته مان به پیروزی رسیده ایم، ما اگر مورد حمله قرارگیریم شانس خوبی برای پیروزی خواهیم داشت.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمدرضا طاهری منش
محمدرضا طاهری منش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: